maanantai 9. helmikuuta 2015

Kaasojen kosiskelu

Tilasin etsystä kaksi korttia, joihin molempiin kirjoitin muutaman kysymyksen, joita kaasoiltani toivoin. Lisäksi halusin lahjoa kaasojani valmiiksi pahojen hetkieni varalta. Yritin miettiä nuo lahjat molemmille sopiviksi. Toinen sai piccolopulloja erilaisia viinejä ja toiselle samankokoisen lahjakassillisen verran suklaata!
Kuva: Etsy
Toista kaasoista kosiskelin romanttisesti itku silmässä järkyttävän räntäsateessa heitetyn lenkin jälkeen ja toinen sai vastata myöntävästi kotonaan iltakahvien merkeissä.

Näillä sanoin kysyin tytyjä hommaan:

Rakas A,

Jaksatko kuunnella häähömpötystä?
Pystytkö auttamaan unelmamekon valinnassa?
Maisteletko kanssani hääkakkuja?
Pidätkö minut erossa rumalta itkulta?
Autatko minua käymään pissalla?
Seisotko kirkossa lähelläni, minua tukien "tahdon" hetkellä?

Minä lupaan, että sinäkin saat näyttää ihan hyvältä :)

Tulethan siis kaasokseni?

-------------------

Rakas B,

Tsemppaatko minua sopimaan unelmien häämekkoon?
Autatko minua askartelemaan pieniä, mutta "tärkeitä" yksityiskohtia?
Kuunteletko loputonta häähömpötystä?
Järjestätkö minulle parhaat polttarit?
Tiputatko minut takaisin maanpinnalle, kun sisäinen lehmä tulee esiin?

Minä lupaan, että sinäkin saat näyttää ihan hyvältä :)

Tuletko Kaasokseni?

Molemmat vastasivat myöntyvästi ja se teki minusta hurjan onnellisen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti